Odpowiedzi

2010-03-07T13:38:11+01:00
A
4x-7<2x+3
4x-2x<3+7
2x<10
x<10:2
x<5
b
-x+4>3(x-1)
-x+4>3x-3
-x-4x>-3-4
-5x>-7
x>-7:(-5)
x>1⅖
c
5(2x-3)-6x≥3(4x-30)
10x-15-6x≥12x-90
10x-6x-12x≥-90+15
-28x≥-75
x≥-75:(-28)
x≥2 i 19/28
d
0,2(5x-3)≤x-0,1
x-0,6≤x-0,1
x-x≤-0,1+0,6
0≤0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:39:23+01:00
A)4x-7<2x+3
4x-2x<3+7
6x<10|:6
x<1i4/6
x=1i2/3
b)-x+4>-3(x-1)
-x+4>-3x+1
-x+3x>1-4
2x>-3|:2
x>-1i1/2
c)5(2x-3)-6x>lub równe 3(4x-30)
10x-15-6x>lub równe 12x-90
10x-6x-12x>lub równe 15-90
-8x>lub równe -75|:(-8)
x<lub równe -93/8
d)-0,2(5x-3)< lub równe x-0,1
-x+0,6<lub równe x-0,1
-x-x<lub równe -0,6-0,1
-2x<lub równe -0,7|:(-2)
x>lub równe 0,35
2010-03-07T13:39:56+01:00
A) 4x-7 < 2x+3
4x-2x < 3+7
2x < 10 /2
x < 5

b) -x+4 > -3(x-1)
-x+4 > -3x+3
-x+3x > 3-4
2x > -1 /2
x > -½

c) 5(2x-3)-6x ≥ 3(4x-30)
10x-15-6x ≥ 12x-90
4x-12x ≥ -90+15
-8x ≥ -75 /-8
x ≤ ok.9,4

d) -0,2(5x-3) ≤ x-0,1
-1+0,6 ≤ x-0,1
-0,4+0,1 ≤ x
-0,3 ≤ x
x ≥ -0,3