1.Do podanych czasowników dopisz przysłówki, które je określą.
śpiewać -
czytać -
interesować się -
przynosić -
spotykać się -
oglądać -
pomagać -
ofiarować -

2.Od podanych przymiotników utwórz przysłówki.
uprzejmy-
dobry-
ciekawy-
interesujący-
kolorowy-
fascynujący-
ciepły-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:31:23+01:00
Śpiewać - pieknie
czytać - wolno
interesować się - bardzo
przynosić - szybko
spotykać się -
oglądać -
pomagać - cierpliwie
ofiarować - hojnie

uprzejmy- uprzejmnie
dobry-dobrze
ciekawy- ciekawie
interesujący- interesujaco
kolorowy- kolorowo
fascynujący- fascynujaco
ciepły- cieplo
4 3 4
2010-03-07T13:31:34+01:00
1.Do podanych czasowników dopisz przysłówki, które je określą.
śpiewać - ładnie
czytać - starannie
interesować się - bardzo
przynosić - szybko
spotykać się - często
oglądać - rzadko
pomagać -bezinteresownie
ofiarować - uprzejmie

2.Od podanych przymiotników utwórz przysłówki.
uprzejmy-uprzejmie
dobry-dobrze
ciekawy-ciekawie
interesujący-interesująco
kolorowy-kolorowo
fascynujący-fascynująco
ciepły- ciepło
2 5 2