Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:37:24+01:00
Wady:
był;
-tajemniczy
-czasem niemiły
- zamknięty w sobie
- jakby niedostęny
- pewny siebie
zalety:
był:
- przygodowy
- odważny
- bohaterski
- dobry
-wesoły
dasz naj?
81 4 81
więcej nie dawajcie niech ma te 69 hehe
ach ta liczba
O boże ^
DAŁAM 70 HEHEH
On byl pewny siebie to zaleta a nie wada
2010-03-07T13:37:47+01:00
Zalety: odważny, bo uratował małe dzicko
uczciwy bo pracował w polu
samodzielny wyruszył sam bay szukac wujka
dobry bo uratował dunaja przedchuliganami z olszyn
wady:
niedojrzały, zamknięty w sobie,lekceważący bo nie słuchał rad doktora zalewskiego(ojca uli),
zachował sie jak chuligan zrywając jabłka z czyjegoś sadu
skryty i tajemniczy przecież gdyby się wygadał byłoby mu lżej

można jednak usprawiedliwić jego zachowanie, gdyż wstydził się on swojego ojca alkoholika
57 4 57
Lepsze w podpunktach np tajemnoczy bądź odważny
2010-03-07T13:37:54+01:00
Zalety:
-Odważny
-Wytrwały
-Mądry
-Bohaterski
-Anonimowy
Wady:
-Nieodpowiedzialny
-Głupi
-Zamkniety w sobie
-Niemiły
-Bezinteresowny

Żródło : Mój łeb ( Bo czytałem)
26 4 26
Głupi i mądry? Ciekawe..
Nieodpowiedzialny ??? opiekował się sobą i ojcem alkoholikiem i ty uważasz że był nieodpowiedzialny ???
Od kiedy wada to bezinteresowność,to raczej zaleta
bezinteresowny to do tego i tego bo zależy jak ktoś na to paczy :')
Popieram komentarze