Odpowiedzi

2010-03-07T13:39:16+01:00
Łk 9,23 - Ewangelia według świętego Łukasza, rozdział 9 wers 23
2010-03-07T13:55:33+01:00
Te slowa oznaczaja
krzysz i droga to wszystko co nas spotyka krzysz jest naszym cierpieniem ktore musimy przejsc dopiero na koncu kiedy juz nie bedziemy na tym swiecie spotka nas nagroda albo cierpienie za swoje grzechy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:01:42+01:00
Aby pójść za Jezusem trzeba odrzucić pragnienia swojego ciała, które często stają się dla nas ważniejsze od Boga, religii, Jezusa. Musimy porzucić naszą cielesność, zmysłowość i w pełni powierzyć życie Jezusowi, iść za Nim w każdej sytuacji naszego życia, Brać swój krzyż oznacza godne znoszenie przeciwności, nie możemy mieć pretensji do Boga że spotkało nas jakieś nieszczęście, "każde cierpienie ma sens", Jezus też cierpiał, ale przyją to godnie gdyż wiedział, że taka jest wola Ojca. Powinniśmy naśladować Jezusa we wszystkim, szczególnie w zaufaniu do naszego Ojca w niebie, w posłuszeństwie mu i w czynieniu dobra. Kierując sie pragnieniami ciała nie wejdziemy do Królestwa Bożego.