Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:32:36+01:00
II wojna jest wojną światową, ponieważ do konfliktu zbrojnego pomiędzy Austro-Węgrami a Serbią dołączało wiele państw, aż bardzo wiele było spoza Europy. Dlatego nazywamy ją wojną światową.
5 4 5
2010-03-07T13:33:04+01:00
W II wojnie światowej brała udział cała Europa, Japonia i USA.

przynajmniej tak mi się wydaje ;)
2 3 2
2010-03-07T13:33:52+01:00
Druga wojna była wojną światowa, ponieważ:
-toczyła się na lądzie, w powietrzu i na morzu,
-zginęło wiele ludzi z różnych krajów,
-toczyła się w wielu państwach,
-ogromne zniszczenia.
4 5 4