Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:40:10+01:00
Przez rozwijanie się turystyki może wyginąć wiele zwierząt, zostaje niszczone środowisko naturalne. Ludzie zanieczyszczają i niszczą naturalny krajobraz.
2 3 2
2010-03-07T15:25:08+01:00
Jeśli turystyka będzie bardzo rozwinięta i będzie tam przyjeżdżać duża ilość turystów trzeba będzie zbudować więcej hoteli.Co oczywiście równa się wycięciem lasów i zniszczeniem naturalnego piękna miejscowej przyrody. Ludzie chodząc i zwiedzając będą płoszyli zwierzęta.Na zimę aby turystom było ciepło trzeba będzie napalić w piecach czyli trzeba ściąć las.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
5 4 5
2010-03-07T15:54:34+01:00
Intensywny rozwój turystyki może mieć negatywny wpływ na środowisko przyrodnicze . Budowanie hoteli niszczy tereny na których mieszkają zwierzęta . Turyści moga zaśmiecać środowisko takie jak morze lub lasy .
2 3 2