Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:44:58+01:00
Prędkość jest wielkością mówiącą o tym, jak szybko porusza się ciało. Np.: prędkość sunącego ślimaka, czy nawet bardzo zasapanego w biegu żółwia jest mała, a prędkość pocisku duża.
2010-03-07T13:51:58+01:00
Ciała w przestrzenia kosmicznej poruszają po orbitach owalnych lub eliptycznych(zależy od teorii) oraz (przypadku planet i gwiazd)obracają się wokół własnej osi.


jeżeli oto chodzi...