Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:52:18+01:00
Współczesny człowiek jest zupełnie innym człowiekiem niż ten z średniowiecza czy z starożytności tam można było tylko pracować nie było telewizorów ludzie ciężko pracowali na swoje życie,przetrwanie .W dzisiejszych czasach człowiek może czytać gazety które są w większości sklepów ,oglądać seriale ,horrory czy też wiadomości dzięki których się rozwija i wie co się na świecie dzieje. Może siedzieć w domu w fotelu i zamawiać zakupy przez internet.Może szukać różnych rzeczy w internecie.Ludzie w dzisiejszych czasach mają luksus.Mają po prostu wszystko tego czego nie mieli ludzie w wcześniejszych epokach.
2010-03-07T14:33:47+01:00
Współczesny człowiek uzależniony od mediów, polityków, mody, księży, różnych guru i autorytetów, pieniędzy, luksusów, dóbr konsumpcyjnych, imprez, internetu, seksu, tabletek, używek, (alkocholu i inne) słodyczy, pracy... daje się manipulować dla: - pieniędzy, -wyższego stanowiska, -ambicji, - zadowolenia siebie lub innych, - bo chce być zauważony, dowartościowany -bo chce mieć przyjaciól.

Współczesny świat stawia przed współczesnym człowiekiem mnóstwo poprzeczek, które ma zdobywać, by inni mu dali, to czego potrzebuje... Współczesny człowiek biegnie w tym pościgu, ,,wyścigu szczurów" i często zapomina już po drodze, po co biegnie, co jest celem jego biegu... przez życie... po grzbietach innych... czasem depcząc słabszych, by tylko być pierwszym, najlepszym, najważniejszym...

Często, gdy dobiega do ostatniej poprzeczki, zauważa, że wiele rzeczy zgubił gdzieś po drodze.... Okazuje się, że jest sam, samotny, chory, może stary, brzydki, mniej sprawny i atrakcyjny, nikomu niepotrzebny. I ze smutkiem stwierdza, że w tym biegu gdzieś zgubił żonę, męża, dzieci, rodzinę, przyjaciół, zdrowie, radość...