Odpowiedzi

2010-03-07T13:49:36+01:00
Jemioła rośnie na drzewach pobierając z nich substancje odżywcze potrzebne do własnego przetrwania oraz wodę. sama może przeprowadzać fotosyntezę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:50:28+01:00
Jemioła jest półpasożytem, ponieważ sama pożywienie w procesie fotosyntezy, a od żywiciela pobiera tylko wodę i sole mineralne.
2010-03-07T18:53:59+01:00
Jemioła zaliczana jest półpasożytów ponieważ od swojego żywiciela pobiera tylko wodę i sole mineralne i sama przeprowadza fotosyntezę