Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:51:01+01:00
2/3 a - 2/5 b - a + b = dla a=6, b=5
= (2/3a-a) - (2/5b-b) =
= -1/3a - (-3/5b) =
= -1/3 * 6 + 3/5 * 5 =
= -2+3 = 1

5a+3(a-b) - 14 a = dla a=2, b + -1
5a+3a-3b-14a =
= -6a-3b =
= -3(2a+b) =
= -3(2*2 + (-1))=
= -3(4-1) =
= -3 * 3 = -9
20 3 20
2010-03-07T13:51:58+01:00
2/3a - 2/5b - a +b= -1/3a + 3/5b
1/3 x 6 + 3/5 x 5= 2+3=5

5a+3(a-b)-14=5a +3a-3b -14= 8a-3b-14
8 x 2 - 3 x (-1) - 14= 16- (-3) -14= 5
33 3 33