Z miasta X do miasta B wyjechał samochód jadący ze średnią prędkością 58 ½ km. W jakiej odległości od miasta B znajdzie się ten samochód po upływie 3 godzin i 20minut, jeżeli odległość pomiędzy tymi miejscami jest równa 208,4km

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:13:20+01:00
58,5km/h pr.samoch.
208,4 odl.między miastami
3h20min=200min
58,5km/h=0,975km/m
200*0,975=196000m=195km
208,4-195=13,4km
Po 3h 20min samochód znajdzie się 13,4km od miejscowości B
2010-03-07T14:14:57+01:00
3,3 x 58,5 =195km (w przybliżeniu)