Bardzo prosze o przetłumaczenie tego listu na j.polski.Z góry dziękuję:)

Dear Monica,
How are you?
I’ m sorry that I didn't write to you for long time.
I was ill so I didn't have vigour to write, but now is nearest to summer and I fell better.
I passed all my exams too and I'm happy because we have holidays
What will you do in the summer?
Fortunately I have a great plans.
I will go to the England, to Manchester and Liverpool. I have request to you.
What are you doing next weekend? Can I stay few days at your home? I think that will be 4 or 5 days.
A have a lot new films and games! We can spend a fantastic time together.
I hope you will visit my beautiful country next year! We have a lot monuments.
I will be glad, when you will come to Poland, you must arrive to me.

Please write back and let me know what do you think.

All the best,
XYZ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:59:20+01:00
Droga Moniko,
Co u Ciebie?
Przepraszam, że nie pisałam do Ciebie przez długi czas. Byłam chora, więc nie miałam siły napisać, ale teraz jest coraz bliżej do lata i czuje się lepiej. Zdałam wszystkie egzaminy i jestem szczęśliwa, bo mamy teraz wakacje. Co będziesz robić w wakacje? Mam wspaniałe plany. Pojadę do Anglii, do Manchesteru i Liverpoolu. Proszę cię.
Co robisz w następny weekend? Mogę przyjechać do Ciebie na kilka dni? Myśle że to będzie około 4 do 5 dni. Mam wiele nowych filmów i gier. Możemy spędzić razem dużo fantasycznego czasu. Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie w przyszłym lecie na mojej pięknej wsi, wiosce. Mamy wiele zabytków. Ucieszę się, kiedy przyjedziesz do Polski i odwiedzisz mnie.
Napisz do mnie i powiedz mi co sądzisz o tom.
Wszystkiego najlepszego,
XYZ
2010-03-07T14:00:42+01:00
Droga Monica,
Jak sie masz?
Przepraszam ze tak dlugo do Ciebie nie pisalam.
Bylam chora i nie mialam sily pisac ale teraz czuje sie lepiej.
Zdalam wszystkie moje egzaminy i ciesze sie ze juz mamy wakacje.
Co bedziesz robic w wakacje?
Na szczescie mam plany.
Jade do Anglii do Manchester i Liverpool.
Mam pytanie do Ciebie.
Co robisz w nastepny weekend?
Czy moglabym zostac na pare dni u Ciebie.
Mysle ze 4 czy 5 dni.
Mam nowe filmy i gry! Mozemy razem zpedzic fantastyczny czas!
Mam nadzieje ze do mojego panstwa przyjedziesz w przyszlym roku.
Mamy duzo zabytkow!
Bede szczesliwa jak przyjedziesz do Polski, musisz do mnie przyjechac.
Odpisz i daj mi znac co o tym myslisz.
Pozdrowienia,
jdalkro