Odpowiedzi

2010-03-07T13:56:24+01:00
- zmęczenie
- podkrążone oczy
-moze jeszcze brak koncentracji
- senność
-brak checi do czegos
2010-03-07T13:57:19+01:00
Niewyspanie,
mniejsza koncentracja,
gorsze samopoczucie,
senność,
DASZ NAJ:)??????????//
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:01:09+01:00
Moi drodzy zgromadzeni , dziękuje za tak liczne przybycie i moment koncentracji.
Dzisiaj poruszę temat wczesnego wstawania. Myśle , iż człowiek wczesnie rano wstaje , mało śpi nie jest w pełni sił na dalsze trudy sprawdziany oraz jakąs bardziej wymagająca pracę. Dany osobnik nie jest do końca zregenerowany. Dana osoba z pewnością jest senna co utrudnią jakiekolwiek pracę za równo fizyczne jak i umysłowe. Mała ilośc snu może spowodować bóle liczne głowy , brzucha oraz problemy ze skupieniem.( podkrążone oczy)
Każdemu radzę aby w pełni się wysypiał , chodził wczesniej spać , by odpoczął przynajmniej 7/8 godzin. Zależy od organizmu.


Daj naj.
1 5 1