Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:04:40+01:00
ROZUMIEM ŻE CHODZI TUTAJ O LICZBE BEZWZGLĘDNĄ:

|-1,3/4|=1,3/4
|0,75|=0,75
|-(-2,1)|=2,1
|-8,3/11|8,3/11
-|-(-1,6)|=-(1,6)=1,6

licze na naj;)
4 5 4
2010-03-07T14:06:26+01:00
|-1,3/4|=|-13/10/4|=13/40
|0,75|=0,75
|-(-2,1)|=|2,1|=2,1
|-8,3/11|=|-83/10/11|=|-83/110|=83/110
-|-(-1,6)| =-|1,6|=-1,6
4 4 4
2010-03-07T14:06:58+01:00
1, 3/4
0,75
2,1
8,2/11
- 1,6
mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam zapis...
3 3 3