Odpowiedzi

2010-03-07T14:04:56+01:00
Ponieważ Syzyf, miał ciężkie prace,a syzyfowe prace znaczy to samo.
2010-03-07T14:06:06+01:00
Myśle , że syzyfowe prace są lektórą bardzo pouczającą, opowiada ona o trudnych czasach kiedy chłopcy musieli szybko doratać i poddawani byli rusyfikacji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:06:22+01:00
Ponieważ syzyf ciągle wtaczał na górę kamień, który się ciągle staczał. syzyfowa praca-praca bez końca