Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:10:06+01:00
¹¹/₁₅x + ⅕ = 3
11/15x=3-1/5
11/15x=1 i 4/5/:11/15
x=27/11
x=1 i 6/11

0,4z - 1 = 0,5
0,4z=0,5+1
0,4z=1,5/:0,4
z=0,75

5/6y - 0,5 = 0,25y - ⅔
5/6y-0,25y=2/3+0,5
7/12y=7/6//:7/12
y=2
1 5 1
2010-03-07T14:10:37+01:00
¹¹/₁₅x + ⅕ = 3
11/15x=3-1/5
11/15x=1 i 4/5/:11/15
x=27/11
x=1 i 6/11

0,4z - 1 = 0,5
0,4z=0,5+1
0,4z=1,5/:0,4
z=0,75

5/6y - 0,5 = 0,25y - ⅔
5/6y-0,25y=2/3+0,5
7/12y=7/6//:7/12
y=2