Odpowiedzi

2010-03-07T14:08:21+01:00
B) a+b³
c) a*b-3
d) (n²+25)*3
e) (a+b):4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:09:25+01:00
Wyrażenia algebraiczne
zapisz:
b) sumę liczby a i sześcianu liczby b
c) liczbę o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b
d) liczbę 3 razy większą niż suma liczb n² i 25
e) iloraz sumy liczb a i b przez 4


b) a + b³
c) ab - 3
d) 3(n² + 25)
e) a + b : 4 - tylko zamiast : wstaw kreskę ułamkową :)

POZDRAWIAM :)