Odpowiedzi

2010-03-07T14:07:52+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Odpowiadają na pytania: jak? gdzie? kiedy?

więc służą do określania sposobu, miejsca i czasu :)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:19:34+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przysłówki do nieodmienne części mowy. Łączą się z czasownikiem. Odpowiadają na pytania: jak ? gdzie? kiedy? Służą do tego abo określić daną czynność. Podają informację gdzie została wykonana, kiedy, w jaki sposób. np
Opisuje okoliczności wydarzeń

zabił (czasownik) wczoraj, szybko, bezwzględnie.
3 3 3