Odpowiedzi

2010-03-07T14:18:17+01:00
Zad.8
18+6+6+10+10+18 (w skrócie)
2*18+2*6+2*10=36+18+20=74
zad.6
p=1/2*h*a
p=1/2*3,5*21
p=1/2 * 73,5
p=36,75

na 100% jestem pewna 8
a 6 na 99,(9)%
więc raczej jest dobrze
2010-03-07T14:26:47+01:00
Zadane 6. P = 3,5 * 21 /2
P = 73,5 / 2
P = 36,75
zadnie7. P = 4*3/2
P = 6
5*r/2 + 3*r/2 + 4*r/2 = 6
5r + 3r + 4r / 2 = 6
12r/2 = 6
6r = 6
r = 1

zadanie 8
Obw = 18 + 18 + 6 +6 + 10 +10 += 68

zadanie 9
Obw = 8 + 10 + 6 = 24

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:33:56+01:00
Zadanie 8
obw=18*2+6*2+10*2=68
poniewaz odcinki stykajace sie z okregiem wychodzace z tego samego punktu maja rowna dlugosc

zadanie6
pole ABS
P=1/2*a*h
a=r
h=IABI
p=1/2*3,5*21
P=36,75

pole trojkata ABC to Suma pol trojkatow ABS BCS CAS
pole ABS
P=36,75
pole BCS
P=1/2*a*h
a=r
a=IBCI
P=1/2*3,5*17
P=29,75
pole trojkata CAS
P=1/2*a*h
a=r
a=IACI
P=1/2*3,5*10
P=17,5
pole trojkata ABC
P=84