Odpowiedzi

2010-03-07T14:20:50+01:00
Boody-ciało
arm-ręka
eye-oko
head-głowa
finger-palec
nous-nos
mous-usta
foot-stopa
leg-noga
shoulders- ramiona
belly - brzuch,
ear- ucho,
face-twarz
elbow - łokieć
knee - kolano
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:28:59+01:00
1.leg- noga
2.arm-ramię
3.nose-nos
4.mouth- usta
5.tongue- język
6.eyelash-rzęsa
7.tooth- ząb
8.finger- palec
9.toe- palec u nogi
10.hip- biodro
11.calf- łydka
12.belly- brzuch
13.forehead-czoło
14.head- głowa
15.ear- ucho
16.eye- oko
17.nostril- nozdrze
18.vein- żyła
19.chest- klatka piersiowa
20.shoulders- barki
21.neck-szyja
22.hand- ręka
23.leg- noga
24.trunk- tułów
25.eyebrow- brew
26.eyelid- powieka
27.cheek- policzek
28.lip- warga
29.gum- dziąsło
30.chin- broda
31.elbow- łokieć
32.wrist- nadgarstek
33.palm- dłoń
34.nail- paznokieć
35.thigh- udo
36.knee- kolano
37.calf- łydka
38.foot- stopa
39.heel-pięta
40.navel- pępek
2 3 2
2010-03-07T16:00:42+01:00
1.arm-ramię
2.leg- noga
3.mouth- usta
4.tongue- język
5.tooth- ząb
6.toe- palec u nogi
7.calf- łydka
8.belly- brzuch
9.forehead-czoło
10.ear- ucho
11.nostril- nozdrze
12.vein- żyła
13.shoulders- barki
14.neck-szyja
15.leg- noga
16.trunk- tułów
17.eyelid- powieka
18.lip- warga
19.chin- broda
20.wrist- nadgarstek
21.palm- dłoń
22.knee- kolano
23.heel-pięt
Fajnie że mogłam pomuc;]