Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:11:18+01:00
X - liczba miesięcy oszczędzania
y - stan jej oszczędności
y=200+50x
2010-03-07T14:12:55+01:00
X - liczba miesięcy .
200 zł- kwota.
50 zł- co miesiąc.
200 + 50x

1 5 1
2010-03-07T14:14:52+01:00
Magda dostała od cioci 200zł. Od tego czasu zbiera pieniądze na wycieczkę do Włoch. Każdego miesiąca dokłada 50zł. Jak zależy stan jej oszczędności od liczby miesięcy oszczedzania? Zapisz to za pomocą odpowiedniego wzoru.

x- liczba miesięcy

y = 50x + 200

ponieważ każdego miesiąca odkładała 50zł, czyli 50zł razy ilość miesięcy (x), ale miała jeszcze 200zł, dlatego + 200zł.

POZDRAWIAM :)
1 5 1