Odpowiedzi

2010-03-07T14:13:47+01:00
Naszym obowiązkiem wobec osób starszych jest na pewno pomoc. Wiele osób w starszym wieku nie może wykonywać niektórych czynności. Powinniśmy dla nich być także mili, gdyż oni tego potrzebują.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:17:02+01:00
Przede wszystkim naszym obowiązkiem najważniejszym jest odnoszenie sie do osob starszych z szacunkiem i godnościa. Jeśli zobaczymy, że obok nas w autobusie stoi starsza osoba, należy wpuścić ją i samemu stanąć. Kiedy dziadkowie lub babcie prosza nas o pomoc np. w otwarciu drzwi, czy też przejscia przez ulicę nie w sposob im odmowic. Szczerze mówiąc to nie zawsze pamietamy o pomocy osobom starszym i mijamy je obojętnie. Zmobilizujmy się i pomagajmy starszym, ponieważ nigdy nie dowiemy się, czy i nam ta pomoc nie będzie potrzebna w przyszłości...
20 4 20
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T20:17:52+01:00
Musimy opiekować się nimi i mówić do nich z szacunkiem. Jeśli także mamy czas możemy pomóc w sprzątaniu, czy robieniu obiadu. Kiedy nie mamy możliwości, aby im pomóc możemy po prostu zrobić dla nich coś miłego np. podarować bukiet kwiatów, czy zaśpiewać piosenkę. Być miłym i uczynnym.
15 3 15