Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T14:14:49+01:00
Metoeryt leci z duzo wiekszą prędkością..
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:17:01+01:00
Jezeli dwa ciala waza tyle samo, to od predkosci zalezy jakie pedy maja oba ciala. Jak wiadomo meteoryt ma znacznie wieksza predkosc niz spadajacy glaz a zarazem wieksza energie mechaniczna, dlatego przy zderzeniu z Ziemia tworzy krater. Wzor:

p = m*v


Mam nadzieje ze pomoglem, pozdrawiam, Crazy. :)
1 5 1