Odpowiedzi

2010-03-07T14:20:19+01:00
Yy albo to zadanie jest tak bardzo proste, albo nie o to chodziło

0,75/0,15
3,5/0,7
1914/33
81/9
765/9
1950/78
9,8/2,2
87,4/4
654/3
1000/12,5
2010-03-07T14:22:02+01:00
3423432:2=1711716
878709753:3=29290318
123456789:3=411552263
987654321:5=197530864
68:2=24
6767768:2=3383884
434343434:2=217171717
5656:20=283
87:3=29
2000000:20=100000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:22:19+01:00
2421: 3
654:5
189,4:0,5
1234:8
15897:12
1575:63
2225:25,2
174:58
2835:25
9288:36