Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:19:58+01:00
Skrzydła możesz wyciąć z materiału i ozdobić koralikami,cekinami.Czułki z włóczki.Możesz też pomalować farbami.Narysuj jednego dużego motyla a w tle dużo małych.
2010-03-07T14:20:53+01:00
Z papieru kolorowego gazet jakis fajnych swiecacych dlugopisow do pokolorowanie jest wiele roznych rzeczyy :)
2010-03-07T14:42:04+01:00
Przygotuj;
blok a3
farby
gumke lub fstazka
dziurkacz
nozyczki
z bloku wytni krztalt dwoch skrzydel (odzielnie), nastepnie pomaluj je po swojemu. Zrob dziurkaczem dziurki na dole a potem przelusz przez nie gumke ktora przygotowales lub fstazke i juz.