Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:38:48+01:00
1.inaczej proces odżywiania się roślin.-FOTOSYNTEZA
2.miś, żyjący w Australii-KOALA
3.np.bielicowa-GLEBA
4.mają płatki,łodygi,liście...-ROŚLINY
5.jedna z polskich rzek-NAREW
6.ma kota-ALA
7.sucha trawa-SIANO
8.chodzimy do niego na film-KINO
9.np.kamienia łupanego-EPOKA
10.tańcowała z igłą-NITKA
11. materiał-LEN
12.surowiec naturalny do ogrzewania-WĘGIEL
6 2 6
2010-03-07T14:46:34+01:00