Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:19:26+01:00
Pole równoległoboku wynosi 29,25 cm kwadratowych,a jeden z boków ma długość 6,5 cm.Oblicz długość wysokości opuszczonej na ten bok. :)

P = a * h
P = 29,25
a = 6,5

29,25 = 6,5 * h /:(6,5)
h = 4,5cm

ODP. WYSOKOŚĆ OPUSZCZONA NA TEN BOK WYNOSI 4,5cm!

POZDRAWIAM :)
25 3 25
6,5 * 4,5 = 28,25.... A nie 29,25 :/
2010-03-07T14:20:21+01:00
P=a*h
P=29,25
a=6,5
h=29,25/6,5=4,5cm
12 4 12
2010-03-07T14:21:36+01:00
P=a*h
P=29,25
a=6,5
h=P/a
h=29,25/6,5=4,5
h=4,5
18 4 18