Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T14:22:53+01:00
1. Dyktatura
2.Zmuszanie społeczeństwa do aktywnego udziału w życiu politycznym państwa.
3.Stosowanie terroru
2010-03-07T14:25:32+01:00
Ustruj totalitarny to taki w którym państwo kontroluje wszystkie dziedziny życia
ceczhy
jeden nieomylny wódz
jedna partia brak opozycji
brak wolności słowa cenzura
państwo policyjne
oficjalna idologia państwa
kontrola gospodarki
wrogowie państwa sa likwidowane
dzis chiny kuba

dostałam za to 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T14:29:33+01:00
- łamanie praw człowieka.
-kult głównej jednostki w państwie.
-sterowanie,kontrolowanie wszystkich dziedzin życia społecznego.
-brak jakiejkolwiek prywatności.
-rozudowany system policyjny.
-autokracja.
-ingerencja w poglądy, zachowania.
-kontrola wymiaru sprawiedliwości.