Odpowiedzi

2010-03-07T14:26:59+01:00
Tłuszcze roślinne : olej słonecznikowy
tłuszcze zwierzęce: smalec
białko roślinne: produkty zbożowe np. cleb
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:27:33+01:00
Tłuszcze roślinne (produkty) : masło, smalec, olej, łój (kuchnia) i oliwa.
Tłuszcze zwierzęce produkty :
masło, smalec, olej, łój (kuchnia) i oliwa.
Białko roślinne ( produkty ) :
orzechy , zboża różnego rodzaju , ryż .

nie wiem czy o to chodziło , ale proszę.
2 4 2