Odpowiedzi

2010-03-07T14:26:01+01:00
1.W domu wszyscy chcemy czuć się bezpiecznie, a właśnie tam zdarza się prawie jedna trzecia wypadków z obrażeniami wymagającymi leczenia. Mogą być spowodowane upadkiem np. na śliskiej posadzce, złym oświetleniem, meblami nieprzystosowanymi do warunków pracy
2.Skutki wypadków w szkole to:
Złamania kończyn górnych i dolnych,
Skaleczenia,
Uszkodzenia szczęki,
Stłuczenia głowy,
Pobicia.
3.NP w mieście to:
pobicie,nauczenie sie brać złych rzeczy np narkotyki i takie różne
4 4 4
2010-03-07T14:41:08+01:00
Zagrożenie w domu: włamanie, burze (pioruny), pożar
Zagrożenie w szkole: pobicie, wypadki np. lekcja WF-u, w drodze do szkoły, bomba, pożar
Zagrożenie w okolicy: mgła, wybuch
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:46:39+01:00
1. upadki na śliskiej podłodze ,potknięcia np o zabawki młodszego rodzeństwa, uderzenie się o szafki,porażenie się prądem,oparzenie się gorąca wodą,zapałką,skaleczenie się nożem podczas krojenia chleba itp.
2.bójki na przerwach,obrażenia na lekcjach w-fu,skaleczenia,potknięcia,
3.pobicia przez chuliganów,baranie narkotyków , picie alkoholu
5 3 5