Odpowiedzi

2010-03-07T14:24:49+01:00
A=x
b=x-2,8
Obw.=18,4

Obw.=2a+2b
18,4=2x+2(x-2,8)
18,4=2x+2x-5,6
4x=18,4+5,6
4x=24
x=6

a=x=6
b=x-2,8=6-2,8=3,2

Spr.
Obw=2a+2b=2*6+2*3,2=12+6,4=18,4

Odp.
Boki mają długość a=6 i b=3,2
pozdrawiam:)
2010-03-07T14:27:02+01:00
Dane:

krótszy bok: x
dłuższy bok: x+2,8
ObwódL 18,4

Roz:

x + x + 2(x+2,8) = 18,4
2x + 2x + 5,6 = 18,4
4x = 12,8 / :4
x = 3,2 ---> tyle wynosi krótszy bok

2,8 + 3,2 = 6 ------> tyle wynosi dłuższy bok
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:39:49+01:00
X-długosc dluższego boku
y=x-2,8-długosc krótszego boku

y=x-2,8
2x+2y=18,4
y=x-2,8
2x+2(x-2,8)=18,4
y=x-2,8
2x+2x-5,6=18,4/+5,6
y=x-2,8
4x=24/4
y=x-2,8
x=6
y=6-2,8
x=6
y=3,2
dłuższy bok ma długość 6 a krótszy 3,2