Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:23:48+01:00
Wielcy i znani pianiści-
-Beetoven,
-Ivanoviici...
-Ludwig van Beethowen,
-Amadeusz Mozzard,
- Fryderyk Chopin
- Vivaldi
-Zarębski
-Artur Rubinstein
-Krystian Zimerman
65 4 65
2010-03-07T14:24:20+01:00
Vivaldi
Beethoven
Chopin
Juliusz Zarębski
I. J. Paderewski
Artur Rubinstein
Mozart
35 4 35
2010-03-07T14:28:48+01:00
Fryderyk Chopin
Antonio Vivaldi
Ludwig van Beethoven
Wolfgang Amadeusz Mozart
Ignacy Jan Paderewski
Robert Schumann
Felix Mendelssohn-Bartholdy
Starczy?:)
59 4 59