Odpowiedzi

2010-03-07T14:23:29+01:00
To znaczy wziąść odpowiedzialność za swoje czyny. być świadomy swoich grzechów i próbować je naprawić i wynagrodzić wyrządzone krzywdy innym ludziom.
4 3 4
2010-03-07T14:23:59+01:00
Według mnie to znaczy wziąć wszystkie swoje winy i grzechy na siebie
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:18:09+01:00
Wziąć swój krzyż to znaczy abyśmy wzieli go i szli za Jezusem (czyli być Jego uczniem) oznacza, że trzeba za Nim i dla Niego iść wszędzie, nawet na bolesną i haniebną śmierć. Prawdziwy uczeń Jezusa musi się zaprzeć samego siebie i wyciągnąć ostateczne konsekwencje z posłuszeństwa woli Bożej
4 4 4