Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:27:46+01:00
Chciałbym pojechać do Białki Tatrzańskiej. Można zobaczyć w tym miejscu piekne krajobrazy. Miasto to jest otwarte na wszelkie sporty zimowe, mają tam bardzo dużo wyciągów narciarskich i lodowisk . Wybrałem to miejsce, ponieważ można tam spędzic niesamowite chwile i poznać nowych ludzi. Spędzony tam czas można wzbogacić o sportowe rekreacje.
3 4 3
2010-03-07T14:28:13+01:00
Ferie w tym roku spędziłem u kuzyna. Było dużo śniegu, więc pogota bardzo nam sprzyjała. Całymi dniamy siedzieliśmy na dworze , rzucaliśmy się śnieżkami itp. ... Wujek zrobił nam kulig w którym brało udział wiele osób. Był bardzo długi i to mi sie bardzo podobało ... Często też chodziliśmy na górki . W okolicach domu mojego kuzyna jest wiele bardzo wysokich górek. Pod choinkę dostałem sanki więc podczas ferii zrobiłem z nich użytek . Swietnie się bawiłem . Mam nadzieję że w przyszłe ferie również tak będzie, ponieważ Bardzo mi się podobało !
5 4 5