To zadanie z plastyki:)
mam uzupełnic tabelke
są 3 kolumny
pierwsza autor
druga tytuł
trzecia dziedzina sztuki

trzeba po kolei wpisywac np.
Michał Anioł-->Pieta-->rzeźba

jak najwięcej najlepiej . kilka tego samego autora też może byc.
z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:30:04+01:00
Niki de Saint- Czarna Nana- rzeźba pełna
Giovanni Lorenzo Bernini - Dawid- rzeźba jedno figuralna
Poliklet-Doryforos- płaskorzeźba
Michał Anioł-Dawid- rzeźba pełna
Myron-Dyskobol- rzeźba jedno figuralna
August Rodin- Mieszczanie z Calais- rzeźba wielofiguralna
Michał Anioł- Pieta Bandini-rzeźba
Vincent van Gogh- SŁONECZNIKI-obraz
Leonardo da Vinci- Ostatnia Wieczerza- obraz
Leonardo da Vinci- Mona Lisa - obraz
Sandro Botticelli- Narodziny Wenus- obraz
2 3 2
2010-03-07T14:35:10+01:00
Claude Monet -> kobiety w ogrodzie -> obraz
Vincent van Gogh -> Słoneczniki -> obraz
Vincent van Gogh -> Jedzący kartofle -obraz
Tadeusz Kantor-> Obraz z czerwonym rozbryzgiem -> Obraz
Alberto Giaccometti -> Popiersie -> rzeźba
naum Gabo -> konnstrukcja przestrzenna -> rzeźba
Irena Brandt-Omiecińska -> Portret przodownika pracy -> Obraz
Paweł Kowalewski -> Smutek i niemoc atakują mnie -> obraz

Mysle ze tyle starczy ; )
2 3 2