Odpowiedzi

2010-03-07T14:26:34+01:00
Pani pomóż mi trwać w tobie,
daj mi siłę abym mógł przystąpić z czystym sercem do bierzmowania.
3 2 3
2010-03-07T14:27:11+01:00
Duchu Święty my twoje dzieci prosimy Cię o siły do dobrego przygotowania się do tego świętego sakramentu który ma na nas zstąpić. Błagamy Cię abyś umocnił nas w wierze i przekonaniach jakie do tej poty wyzawalismy
Amen.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:27:18+01:00
Duchu Święty, proszę Cię o pomoc w przygotowaniach do bierzmowania.
Spraw, abym doznał łaski tego sakramentu.
Ześlij na mnie swą mądrość, abym mógł odpowiednio reprezentować bierzmowanych członków Kościoła.
Pomóż mi, abym nie zboczył ze ścieżki dobra i zbawienia.
Amen
7 4 7