Pilne
Chcesz spędzić wakacje na angielskim wybrzeżu. Dzwonisz do
hotelu. Dowiedz się:
• czy dysponują wolnymi pokojami;
• czy posiłki są wliczone w cenę;
• jak daleko jest do plaży.
(rozmowę rozpoczyna zdający)

Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-07T14:37:10+01:00
* Hi
* Goodmorning
* Are there any rooms available?
* Yes of course.
* Whether meals are included in the room?
* Yes.
* How far away is the beach?
* About 100 metres.
* Ok. Thank you, bye.
* Goodbye.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:53:20+01:00
Czy dysponują państwo wolnymi pokojami ?
Do you have spare rooms in the state?
- Tak, mamy wolne jeszcze dwa pokoje.
- Yes, we have a free two additional rooms.

Czy posiłki są wliczone w cene za wynajem pokoju ?
Are meals included in the price of renting a room?
- Śniadanie i obiad są wliczone w cene, a kolacje mogą państwo wykupić.
- Breakfast and lunch are included in the price, and you can buy dinner.

Jak daleko jest z hotelu do plaży ?
How far is the hotel to the beach?
- Jakieś 500 metrów.
- Some 500 meters.