Odpowiedzi

2009-10-21T20:07:30+02:00
*wyznawcy obu religii znajdują się na całym świecie
*wiara w jednego Boga
*Bóg jest stwórcą świata oraz jego opiekunem
*przykazania Boże
*wspólne psalmy
* uznawanie starego testamentu
*chrześcijaństwo wywodzi się z judaizmu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:58:25+02:00
*wyznawcy obu religii znajdują się na całym świecie
*wiara w jednego Boga
*Bóg jest stwórcą świata oraz jego opiekunem
*przykazania Boże
*wspólne psalmy
* uznawanie starego testamentu
*chrześcijaństwo wywodzi się z judaizmu
* powstały w Palestynie
* głównym miastem ich kultu jest Jerozolima
*ludzie kierują się 10 przykazaniami.
1 5 1