Twoi rówieśnicy wrócili z centrum handlowego. Kupili nowe, często reklamowane produkty (np. gry komputerowe, kosmetyki). Ułóż i zapisz dialog, którego uczestnicy wymieniają się opiniami na temat nabytych towarów. Użyj słownictwa potocznego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:43:05+01:00
-Ania,co sobie kupiłaś?
-Dwie bluzki.Zobacz jakie ładne!
-Rzeczywiście.Ja mam w domu podobne.Kupiłaś coś jeszcze?
-Tak,kilka dodatków do stroju i kosmetyki.
-Ja kupiłam mamie wazon.Od dawna taki chciała mieć.Podoba ci się?
-Fajny,będzie pasował wam do salonu.A sobie nic nie kupiłaś?
-Kupiłam perfumy.Wydałam na nie całe swoje kieszonkowe,ale warto było.Powąchaj!
-Cudne!Pasuje ten zapach do ciebie.
-Dlatego właśnie je kupiłam.Wpadniesz jutro do mnie?Posiedzimy,pogadamy...
-Jasne,o której?
-Około 14.00
-Ok. to jesteśmy umówione,cześć!
-Hej!
2010-03-07T14:44:19+01:00
Osoba 1: Kupiłem ostatnio super grę komputerową "Kozacy"
Osoba 2: Grałem już w nią nie raz , jest nawet fajna, ale wolę "Metina 2"
1 : Hmm. może być ciekawa.
2 : Ja też kupowałem grę Sims 2 , niezła gra
1: ja tam wole strategiczne gry !
( nie wiem dokładnie oco kaman , ale chyba może być ;] ) (brak pomysłów :D
)