Nazwa prędkość
powiew 7 km na sekunde
szkwał 100 km na sekunde
wicher 20 km na sekunde
sztorm 32 m na sekunde
helny 210 km na sekunde
huragn 78 km na sekunde


1) Ile razy prędkość helnego jest większa od prędkości szkwału?
2) Która z przedstawionych prędkości podaje wartość prędkości wichru w kilometrach na sekundę?
a)2 km na sekunde b)0,002 km na sekunde

c)02 km na sekunde d)0,002 km na sekunde.


PROSZĘ O OBLICZENIA I WYNIKI!!!!!!!!!


NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ . Dam NAJ! :*** p[opzdro

3

Odpowiedzi

2010-03-07T14:40:09+01:00
1) 210:100=2,1
Odp. Jest 2,1 szybszy.
2) Jeśli dobrze wpisałaś c) to nie wiem, a jak źle to na nie stawiam.
1 3 1
2010-03-07T14:40:16+01:00
1) 210 : 100 = 2,1 razy
2) Jeśli chodzi Ci o to, że wicher wieje 200m na sekundę to, odpowiedź c. 0,2 km na sekundę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:44:28+01:00
1. 210 ÷ 100 = 2,1
Odp: Helny jest szybszy od szkwału 2,1 razy

2. 20 ÷ 1000 = 0,02 km/s
2 5 2