Odpowiedzi

2010-03-07T14:43:09+01:00
V=3m³
a=0,5m
V=Pp*H
H=V/Pp
Pp=a²
H=3 m³/0,5²m=3m³/0,25m³=12m
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:45:29+01:00
V=PpXh ÷Pp
V÷Pp= H

Pp=aXa
Pp=0,5m X 0,5m = 0,25m²

3m²÷0,25m²=H
H=12m

odp.: wysokość graniastosłupa prawidłowego czworokątnego wynosi
12m

6 4 6
2010-03-07T14:49:18+01:00
V=Pp*h ÷Pp
V÷Pp= H

Pp=a*a
Pp=0,5m X 0,5m = 0,25m²

3m²÷0,25m²=H
H=12m

odp.: wysokość graniastosłupa prawidłowego czworokątnego wynosi 12m.
4 5 4