Help me!
Czy ktoś może mi napisać co mniej więcej chodzi w Ewangelii wg św. Mateusza? (Szczególnie zależy mi na tym, żeby było to streszczenie, ale uznam również krótkie odpowiedzi...). Bardzo proszę, potrzebuję tego już na piątek! 2 dni!!!

3

Odpowiedzi

2009-10-21T20:03:58+02:00
Składa sie ona z różnych działów. Np.droba do jerozolimy itp.
Jest tam opisane całe życie Jezusa. Tak naprawde to nie idzie tego streścić.są tam umieszczone fakty jego życia, zdrady, nauki, przypowieści. Szczerze powiem że fajnie się czyta.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:30:20+02:00
Św. Mateusz opowiada głównie o działalności Jezusa jego nauczaniu,wskrzeszaniu są tam też przypowieści i uzdrawianiu.Mateusz szczególną uwagę skupiał na tym jak Jezus nazywał sam siebie najczęściej Jezus nazywał siebie Synem Człowieczym.Ewangeli nie da się streścić.Suuuper się czyta naprawdę.Ja przeczytałam i mnie to strasznie wciągnęło.Potem może ci się przydać na konkursy tak jak mi. ;D
1 4 1
2009-10-21T21:00:14+02:00
Ewangelię Mateusza można podzielić na cztery części:
1. Rodowód, narodzenie i dzieciństwo Jezusa.
2.Czyny Jana Chrzciciela i przygotowanie do działalności Jezusa.
3. Działalność Jezusa w Galilei
4. Męka i zmartwychwstanie Jezusa