Odpowiedzi

2010-03-07T14:48:07+01:00
Wedle greckiej legendy wojna trojańska wybuchła, gdy Parys, jeden z 50 synów króla Troi Priama, porwał piękną Helenę, żonę króla Sparty Menelaosa.


1 5 1
2010-03-07T14:49:17+01:00
Wiem tylko, że wojna trojańska wybuchła, gdy Parys (syn króla troi) porwał żonę króla greków Helenę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:53:57+01:00
1 : Orfeusz zszedł do Hadesu, aby zmusić władców podziemnego świata do oddania mu Eurydyki.

2: Przyczyną wybuchu Wojny trojańskiej było porwanie przez Parysa syna Priama i Hekabe pięknej Heleny żony Menelaosa króla Sparty, za co wypowiedziana została wojna.
2 5 2