Odpowiedzi

2010-03-07T14:45:32+01:00
* Astygmatyzm
* Ból oka
* Choroba zezowa
* Dalekowzroczność
* Gradówka
* Hypermetropia
* Hyperopia
* Jaglica
* Jaskra
* Jęczmień
* Katarakta
* Krótkowzroczność
* Łzawienie
* Myopia
* Nadwzroczność
* Niedrożność kanalika łzowego
* Niezborność rogówkowa
* Oczopląs
* Odwarstwienie siatkówki
* Oko krótkowzroczne
* Oko nadwzroczne
* Siatkówczak
* Skórzak
* Wytrzeszcz oka
* Zaćma
* Zapalenia twardówki
* Zapalenie spojówek
* Zapalenie tęczówki i ciała rzęskowego
* Zez


to chyba wszystkie :D
1 5 1
2010-03-07T14:46:43+01:00
Jaskra, zacma, jęczmień,oczopląs,zapalenie spojówek,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:47:44+01:00
*Zespół suchego oka
*Zapalenie spojówek
*Bielmo
*Jaskra
*Zapalenie twardówki
*Wytrzeszcz gałki ocznej
*Zaćma
*Zapalenie spojówek
*Łzawienie
*Zez
*Astygmatyzm
1 5 1