Odpowiedzi

2010-03-07T14:45:12+01:00
Niepodległa Polska, nigdy się nie podda
2 4 2
2010-03-07T14:47:21+01:00
Niepodległość góra , zawsze z polotem do przodu !
Bez zastanowienia dalej i dalej !
Nigdy się nie poddajemy , porażka jest nam obca !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:30:02+01:00
O Polskę niepodległą idziemy w bój,
bo nasze serca dziś czują ból,
bo ten zaborca, ten wróg nieczysty,
dziś nam zabiera honor ojczysty!
1 1 1