Przetłumacz z języka francuskiego na polski:

- Tu es dans le parc, devant l'ecole.
- Sors du parc tout droit, boulevard Mac Adam.
- Tourne a droite, puis encore a droite.
- Va tout droit puis prends la rue Geuze.
- Tourne a droite et va jusqu'au boulevard.
- Tourne a dauche et continue tout droit, entre la pharmacie et les pompiers.
- Continue tout droit et passe entre le grand magasin et la police.
- Tourne a gauche, devant la police.
- Le rendez-vous est sur la place.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T10:50:35+02:00
To chyba powinno tak BYć :D Liczę na naj :***
-jestes w parku,przed szkola
- wyjscie z parku jest prosto,bulwarem Mac Adam
- skrec w prawo,pozniej jeszcze raz w prawo
- idz prosto potem wejdz w ulice Geuze
- .skrec w prawo i idz az do bulwaru
- skrec w lewo i dalej idz prosto,miedzy apteka a straza pozarna
- .idz dalej prosto i przejdz miedzy duzym sklepem i komisariatem policji
- skrec w lewo,przed komisariatem
- spotkanie jest wlasnie tam
2010-04-01T10:53:39+02:00
- Są tutaj w parku przed szkołą.
- Wydostać się z parku wprost na bulwar Mac Adam.
- Skręć w prawo, a potem znowu drugą uliczką w prawo.
- Idź prosto, a następnie podjedź na ul. Geuze.
- Skręć w prawo i idź do bulwaru.
- Idź prosto, pomiędzy apteką i Strażą Pożarną.
- Dalej prosto i przejść między magazynem a policją.
- Skręcić w lewo przed policją.
- Termin jest na miejscu.


Zrobiłam jak umiałam..
Prosze o uprzejmość ;**