Gdzie tu są orzeczenia???? Mam zrobić analizę wypowiedzenia (orzeczenia i typ zdania)
a) Na ten widok nie ruszyl się jeszcze z miejsca . ale począl sie modlić tak gorąco i żarliwie , jak modli się człowiek , któremu na świecie pozostało już tylko boskie miłosierdzie.
tu chodzi o zadnaia wielokrotnie złozone.napiszicie mi orzeczenia w tym wystepujące iraz jaki to typ zadania a wykres to już sama zrobię.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T14:53:37+01:00
Ruszył się.
począł się modlić.

zdanie podrzędnie złożone.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:56:25+01:00
Ruszyl się
począl
modlić
modli się
pozostało
zd. wynikowe