Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:56:07+01:00
1 marca odbył się koncert w Warszawie
maraton grania na fortepianie utworów Chopina od 22 lutego do 1 marca
Konkursy wiedzy o Chopinie szkolne i na większą skalę.
2010-03-07T14:57:03+01:00
Obywały się największe konkursy i była grana muzyka Fryderyka Chopina
prZzez cały dzień najwięksi pianisci swiata grali i czcili jego muzyke na całym świecie.... :]
2010-03-07T15:01:30+01:00
Z okazji narodzin Fryderyka Chopina 1 marca obchodzimy jego rocznice narodzin.w Krakowie 1 marca odbywa się koncert Chopinowski który jest grany przez cały dzień ludzie z całego świata go słuchają i oglądają grają tam ludzie którzy najlepiej grają na fortepianie na całym świecie.