1!!Ułuż 2 zdania na temat swojej przyszłości z czasownikami być stać się zostać oraz wybranymi rzeczownikami lub przymiotnikami.

2!!
Napisz a)Co robiłeś dziś po zakończeniu lekcji-zastosuj orzeczenie czasownikowe
b) W jakim byłeś nastroju-zastosuj orzeczenie imienne

Potrzebuję szybko na dziś z góry dzięki

proszę zrobić oby dwa i dobrze bo zgłosze spam!! :):

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:59:41+01:00
W przyszłości chcę zostać kimś sławnym .
Mam zamiar stać się popularna i być gwiazdą.

2.a) Dziś po lekcji poszłam na stadion by zobaczyć jak moja przyjaciółka biegnie po puchar.
b)dziś byłam smutna.

Myślę że dobrze :)
1 5 1
2010-03-07T15:02:00+01:00
1) w przyszłości chciałabym zostać projektantką mody.
W przyszłości będę na pierwszym miejscu stawiała dom i rodzinę,a natepnie prace.
2)
a)Dzisiaj po szkole, spodziewałam się gości , lecz oni nie przyjechali.
b)Kiedy byłam mała, byłam nieznośna. ( hihi:P)
1 5 1