Przetłumaczcie mi na polski.
Tylko nie z internetu!

The Vikings were Scandinavians from Norway, Sweden and Denmark. They were strong and tall, with fair hair and blue eyes. The word Viking means pirate, and the Vikings sailed to Britain over 1,200 years ago to steal gold, silver and land. They had fantastic ships which carried up to 200 people! On 1 November 866, Vikings came to Jorvik and lived there with their families.

3

Odpowiedzi

2010-03-07T14:56:51+01:00
Wikingowie byli Skandynawowie z Norwegii, Szwecji i Danii. Byli silni i wysocy, o jasnych włosach i niebieskich oczach. Wiking słowo oznacza pirata i Wikingowie popłynęli do Wielkiej Brytanii ponad 1200 lat temu aby kraść złota, srebra i grunty. Mieli dużo statków, które przeprowadza się do 200 osób! W dniu 1 listopada 866, Wikingowie przybyli do Jorvik mieszkali tam z rodziną.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:02:06+01:00
Wikingowie byli to Skandynawowie od Norwegii, Szwecja i Dania.
Oni byli silni i wysocy,o jasnych włosachi granatowych oczach. Słowo Wiking oznacza pirata i Wikingowie przybyli do Wielkiej Brytanii 1200 lat temu żeby kraść złoto,srebro i lądy.
Oni mieli fantastyczne statki na których zmieściło się do 200 ludzi !
1 listopada 866 roku Wikingowie przybyli do Jorvik i żyli tam ze swoimi rodzinami.

Przepraszam za ewentualne pomyłki :)


2010-03-07T15:03:50+01:00
Wikingowie mieszkali w skandynawii w Norwegii, szwecji i dani. Oni byli silni i wysocy, ze sprawiedliwym wlosem i granatowymi oczami. Rabowali i płynęli do Brytanii przed 1,200 latami temu kradneli tam złoto i srebro. Mieli oni fantastyczne statki, którymi transportowali do 200 ludzi. na 1 listopada 866 zyli i mieszkali tam z rodzinami

troche dziwnie napisane :D